Krok 1. Wypełnij formularz online
(cyfry z numeru pesel i numeru telefon wpisz w pojedyncze pola)

I. Dane dotyczące świadczeniobiorcy

Adres miejsca zamieszkania

II. Dane dotyczące świadczeniodawcy

III. Dane dotyczące lekarza podstawowej opieki zdrowotnej

Krok 2. Zapisz plik na dysku
Krok 3. Podpisz deklaracje i pobierz podpisany plik
Na stronie moj.gov.pl wybierz z dysku zapisany przed chwilą plik PDF lub przeciągnij go w pole podpisu.
Pojawi się opcja PODPISZ.
Po kliknięciu w nią, otworzy się okno logowania. Wybierz dogodną formę logowania (e-PUAP lub bank) i gotowe!
UWAGA! Pamiętaj aby przed zamknięciem tej strony kliknąć POBIERZ.
Teraz Twoje deklaracje są podpisane i możesz je do nas wysłać. Niezwłocznie zostaną zarejestrowane i od tej chwili nasz zespół medyków jest do Twojej dyspozycji!
Jeżeli nie pobrałeś podpisanego pliku, wykonaj ponownie czynności z kroku 3.
Krok 4. Wyślij podpisany PDF mailem
Ostatnim krokiem jest przesłanie do nas podpisanych deklaracji.
Najwygodniej zrobić to mailem, wysyłając plik PDF na adres biuro@kinemedica.pl,
choć możesz je wysłać również za pomocą WhatsApp, Viber lub Messenger – jak Ci wygodniej!
W wiadomości napisz, jak możemy Ci pomóc Umówisz w ten sposób np. wizytę lekarską, teleporadę, zamówisz receptę, czy skierowanie na badania lub do specjalisty.
Witaj w świecie przyjaznej medycyny!
Twój lekarz zawsze blisko Ciebie!